CAM ŞATO - SARAH J. MAAS | KİTAP YORUMU

Cam Şato (Throne of Glass, #1)

 
 Yazarı: Sarah J. Maas
Yayınevi: Dex
Kitap Sayfa Sayısı: 499
Goodreads Puanı: 4.22
Seri: Throne of Glass
Liste fiyatı: 25 tl ( d&r - 7,50 tl)
 








Cam Şato benim aşık olduğum serinin ilk kitabı gerçi daha 2. kitabını okumadım ama ilk kitabı gönlümü fethetti. Kitap öner dediklerinde ilk söylediğim kitaplardan artık, madem bu kadar seviyorum konusundan bahsedeyim dedim ve işte burdayız! c:

 -----Konusu-----

 Celaena, ana karakterimiz ülkenin en iyi suikastçisi. 12 yaşından beri dövüşmek, öldürmek, zehirlemek konusunda zorlu eğitimlerden geçmiş genç, çok yetenekli bir suikastçi ama en son suikastinde bir hata yapıp yakalanıyor ve ömür boyu Endovier adlı bir madene hapse mahkum ediliyor.

Endovierde yaşam şartları oldukça zor, maden Celaena için cehennem. Madenden çıkıp özgürlüğüne kavuşmak için elinden ne gelirse yapar.
Bir gün Yüzbaşı Westfall yani nam-ı değer Chaol, Celaena'ya bir teklif getiriyor. Teklife göre Kral bir yarışma düzenliyor, yarışma sonunda birinci gelen kişi Kralın yaveri olacak sonrasında ise özgürlüğüne kavuşacak. Prens Dorian'ı temsil etmesi adına da Celaena seçiliyor. Celaena için bulunmaz bir fırsat bu çünkü köle olarak geçirdiği yıldan sonra ölmemek için, hayatı için tek istediği var; özgürlük.

Yarışmaya ülkenin büyük suçluları katılıyor ama Celaena adının da verdiği özgüvenle hepsini eleyeceğine emin sonuçta o koskoca Suikastçiler Kraliçesi :') İlk başlarda her şey güzel gitsede ilerleyen zamanlarda birileri kralın yaver adaylarını öldürmeye başlayınca soğuk bir korku işliyor içine sonrasında olaylar olaylar..

Kitabın bu soğuk havasının yanında saray hayatı, balolar derken tarihi aşk bir havası da var. Celaena, suikastçı kişiliğinin altında çok güzel ve alımlı bir karakter zekasıyla ve güzelliğiylede Prens Dorianın dikkatini çekiyor ne kadar az belli olsada Chaol'ında.






Kitabı elime aldığımda Suikastçi Celaena'yi okuyunca dedim kesin sert, duygularını bastırmış, kalbini kapatmış bir karakter okuyacağız ama tam aksine Celaena cıvıl cıvıl, saray hayatını seven,yetenekli, espritüel, eğlenceli bir kişilik. Celaena'yı da kitap kurdu karakterler arasına altın harflerle yazalım çünkü işinden çok kitaplarla ilgili :')




 Kitap karakter ağzından değil genel bakış açısıyla yazılmış. Dili akıcı okurken hiç takılmadım veya sıkılmadım. Konuda sizi meraka teşvik ediyor olaylar hiç bitmiyor, çok hızlı sayfa çevirten bir kitap oldu. Aslında kitabı çok çabuk bitirmedim biraz bereketli bir kitap oku oku bitmedi :D 

İçinde aşk, dövüş, saray hayatı, paranormal olaylar istiyorsanız bu kitabı okuyun! Kitaba 5/5 verdim 2. kitabı çok merak ediyorum!

CHAOL TEAM! :>>>>



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder