EKSİK PARÇA | MICHELLE HODKİN

Eksik Parça | Kitap Yorumu 

" O, tüm bunlar, başka bir oyunun parçası olabilirdi. Neyin gerçek olduğunu anlamak çok güçtü artık."💫 


Klişe aşk hikayesi sanarak başladığım Eksik Parça 2 gündür tüm düzenimi bozdu, klişesi var mıydı? belki bir iki sayfa ama hikaye tamamen başka bir şeydi. Kitabın sonlarına geldiğimde içim kıpırkıpırdı son sayfaya geldiğimde ise İKİNCİ KİTABI İSTİYORUM.ŞİMDİ. hüznüne girdim. Mara hiç anlayamadığım bir şekilde içimden biri gibi, kendimi yalnız hissetmedim onu okurken, tuhaf ama bu etkiyi alabilmek güzeldi. Okurken siyah bir zeminde tek ışığın ben ve kitap üzerinde olduğunu hissettim, garip.





Kitabın ilk sayfasındaki mektubunda Mara, Rachel'in doğum günü her şeyin başlangıcıydı. Tek hatırladığım bu, yazıyor. Her şey de böyle başlıyor, Mara'nın en yakın arkadaşı,erkek arkadaşı ve sevgilisinin sülük kız kardeşiyle, göçmekte olan bir akıl hastanesine giriyorlar. Bina çöküyor ve tek kurtulan Mara Dyer oluyor. Büyük sorun ise Mara o gün neler olduğunu hatırlamıyor ve hastanede uyandıktan sonra farkındaki hayatındaki hiçbir şey artık normal değil. 

Bu olaylardan sonra Mara okulunu değiştirmek istiyor hemen sonrasında ise yeni bir okul ve Noah Shaw ile tanışıyoruz. Dağınık saçlar,serseri gülüşüyle okuldaki her kızın dikkatini çekiyor ama Noah, Mara'yı gördüğü andan itibaren gözlerini Mara'ya dikiyor. Bu noktada diyorsunuz ki hadi amaaa yapma şu klişeyi filan ama Noah'ın gözlerini Mara'ya dikmesindede bir sebep var.



.
Kitabın sonuna kadar kurgu birçok yere dallanarak her birinde de soru işareti bırakarak okutuyor, ilk kitapta soru işaretlerinin çok ufak bir kısmına cevap alabildik ama ikinci kitapta işlerin nereye gideceğini neler öğreneceğimizi düşünmek istemiyorum, aww sadece çok heycanlıyım Bıçak Sırtı için.  Kitapta hiçbir karakter öylesine yazılmamış, o yüzden gözlerinizi açın, her karakterin burada olmasının bir amacı var. 








 






Muhteşem sonu için ise sadece;




 5/⭐⭐⭐⭐⭐

🎧 The Neighbourhood- Let İt Go /// Afraid
🎧 Ruelle- Monster

"tanıştığımıza memnun oldum noah shaw💛"
#pegasusyayinlari 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder